...

Tuesday, May 26, 2015

BEST TOP EPIC TOPIC tHisss WEEKK!! NEW SLOT



          Slot ini akan memperkenalkan dan  menghighlinghtkan tajuk2 yang de best serta pengisian content menarik dari pembacaan saya setiap minggu..dan d inputkan kedalam Blog ini sebagai salah satu cara memberi anda pilihan pengetahuan. Selain meletakkan satu cara konsenstasi saya dalam berblog Melalui bacaan mahupun blogwalking Yg berbeza ..Top topic epic bley berlaku 2 hingga 3 list mahupun Satu list sayje bergantung kepada content yang superb dan mempunyai buah fikiran yang segar..berlainan..unik..secara mingguan Selain dpt memberitahu yang sy telah pun membacaNya sebagai kredit tok anda..insyallah saya cuba bangunkan content slot ney dengan style sendiri..Tengah nak paham html n code sebelum nk mempelbagaikan design slot supaya nampk lebey tumpuan slot ini.

Diletakkan diatas ruangan Chat Room supaya memudahkan tujuan Slot  Best Topic Epic dilaksanakan dan memudahkan pencarian anda semasa berkunjung ke sini.

Apa yang membezakan slot ini adalah perkongsian menarik oleh bacaan..Anda tidak perlu susah2 terjah ke page saya..tetapi sebaliknya  saya yang akan terjahhh ke blog anda..untuk dapatkan bahan berita dan bacaan terbaekk..ia bukan seperti blogwalking page kompetisi..yg akan ada masa dinaikkan  entry...tidak ada review just pick n klik..

Mungkin seakan sama dengan sublist  Jom Ushar...yer tapi x serupa. sebenarnya.Jom Ushar merupakan base link dimana 'Kembali' akan sentiasa tahu n update perkembangan mereka...Cuma untuk Hot Top EpiC TopiC tumpuan secara terus dari link..Komposisi tata letak slot berdekatan dengan chatroom adalah memberi laluan dengan mudah utk saya mengases ke page anda..Oleh itu anda anya menghantar linkpage  anda bedasarkan komen atau  link  rakan-rakan anda di chatrom just drop sayjer mesej d chating mahupun komen entry dalam page kembali..n jangan lupa tinggalkan link Yg memudahkan tinjauan saya ke page anda..senang lar  saya nk baca..setiap kali saya akan melawat ke page anda dan yang mana topik  de best... akan dimuatkan kat slot Hot Top Epic TopiCc.

Berikut adalah 2 Minggu Topik yg tlah saya memuat naik sebelum ini

Nobita-bukan-selamanya-salah-dalam-ujian
Apa-kaitan-lelaki-dengan-istilah
sebelum-ada-ps4
Apa-kaitan-lelaki-dengan-istilah

Secara tak langsung anda yang bertandang ke page saya  dapat juga saya sama-sama ke page topik berkenaan dan boleh berkenalan dengan owner yg hasilkan topik berikut..heee..Ini juga memberi peluang kepada bloger-bloger  melahirkan buah fikiran yang kreatif dan inovatif dalam penulisan mereka. Segala topik yang disampaikan adalah terbuka kepada semua samaada yg beri link atau secara kebetulan page2 yang tersedia di laman sesawang....yang unik dan memberi pengetahuan2 berhubung akan menjadi pilihan saya.. btw untuk memilih saya perlu singgah ke semua page yg dar diberi link..terima kasih..Saya suport u all k..Salam sayang

Blog  mana yang Epicc Awesome akan menJaDi pilihan mingguan saya di Slot untuk kali neyhh..?

Menunggu anda betandang...dalam rumah ney..sambil merenung luar jendela,,ada pun sorang datang..hehehe
hah namanyer Ceman!!! 

K dar..dar...  ku merenung luar jendela,
                            bayu Pagi Meniup Lembut...

                     Dalam perjalanan, banyak persimpangan,
                           dimana kita bertukar arah,
                                      kau lurus kekiri aku tegak kekanan,
                                                          dimana kita tersilap akan

         Aku tanya Apa Khabar... Aku tanya Apa Khabar... Aku tanya Apa Khabar



Sekian..

                
Yang Baek kita jadikan teladan, Yang buruk kita jadikan sempadan...


No comments: